Aktiesnakken — November 2012
-
Har lige hørt i tv at danske banks strateg mener det vil gå skidt for aktierne hvis Obama vinder. Noget med at der vil blive investeret i erhvervslivet og olieprisen vil derfor falde. Har jeg misforstået noget, for det er da noget vrøvl.
-
Ikke vil blive investeret i erhvervslivet, skulle der stå.
-
Fint at olieprisen falder. Det gør den kun fordi den er under pres fra andre energikilder.
-
Men får fosile brændstoffer så lidt mere i tilskud kan prisen jo holdes oppe. http://www.management-thinking.org/content/wind-energy-boom
-
Det gælder jo også for vindenergi. Tø Hø.
-
iden med at man kunne "oplagre" på nettet så overskud fra sommeren ( hvor der jo også er større behov indenfor industrien og vindmøllerne ikke leverer nok ! ) kunne tages tilbage om vinteren ( hvor vindmøller leverer meget = jævnt forbrug over året ) men skidt de nuværende som mig får ingen ændringer de første 10-15 år ( og til den tid har jeg fundet en løsning så jeg ikke skal leverer overskudet til 60øre KW!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind