mum> jeg ville heller ikke klage. Men ret beset burde Vestas være mere værd henset til deres forventede, positive cash flow og deres iværksatte tiltag fremadrettet
RTH - ingen kursmål glæder mig blot over at en stiger - kan den holde en bund i 50 er jeg faktisk glad... kan vi slutte i lad os sige 100 om 12-18 måneder og jeg ikke har solgt 1 eneste aktie - er jeg pænt i plus
mum> meget enig i dine betragtninger. Et kursmål er altid svært men jeg vil i hvert fald ikke sælge til under K/I som vel ligger omkring ca. 85-90 kr. pt..
jeg tror også vi kan komme til at bokse lidt med at gå forbi kurs 50 - der er vel en del shortere i det område
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.