Aktiesnakken — September 2012
-
Norden og Lauritzen bytter bosser
20-sep-2012
Kun omkring tre måneder efter at D/S Norden fandt sin nye tørlastchef, Ejner Bonderup, hos konkurrenten J. Lauritzen, har sidstnævnte fundet sin nye tørlastchef hos D/S Norden. Det er Peter Borup, som hidtil har været direktør for D/S Norden i Singapore og koncernunderdirektør for D/S Norden Asia med ansvar for rederiets aktiviteter uden for Danmark, som er blevet udnævnt til direktør for Lauritzen Bulkers.- Et varmt velkommen til Peter, som har st
-
jeg kan heller ikke lide når de skifter
-
forstår ikke hvorfor den stiger i det hele taget..ideer?
-
fremtiden fejler ikke noget http://www.windpowermonthly.com/news/rss/1150944/Chinas-installed-capacity-hit-300GW-2020/
-
Credite Suisse køber godt ind
-
vestas er den største ikke kinesiske leverandør på det kinesiske marked
-
..har da solgt en del til dem gennem tiderne..og med færre spillere på banen...tja..ku' det vel godt betyde noget
-
kineserne kommer før eller siden
-
jeg tror snart jeg dobbeltbuller
-
kopister har altid sans for kvalitet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind