Aktiesnakken — September 2012
-
Enig.Men der lægges mellem linierne nu op til lidt konkurrence om prisen på nedfalds frugten.Og selv om man måske ikke er realt interessert er det altid smart og få den anden til og betale for meget.Jeg tro dog stadig væk at der noget dansk kapital.Der syntes det er trist at nogen af de 2 lande skal løbe med vestas til billige penge.Tror på en fiber redning
-
20-sep-2012
Vestas-aktien har været ramt af store udsving siden nyheden om et muligt samarbejde med japanske Mitsubishi i slutningen af august, og det skyldes blandt andet robothandel. Det skriver Berlingske Business.- Handlen har især været præget af private herhjemme og så udlandet. Vi har da set hedgefonde været aktive, men vi kan se på koderne, at størstedelen af handlen fra udlandet har været fra robotter, siger seniorhandler Claus Thestrup fra Handelsbanken til Berlingske Business.
Hans
- Handlen har især været præget af private herhjemme og så udlandet. Vi har da set hedgefonde været aktive, men vi kan se på koderne, at størstedelen af handlen fra udlandet har været fra robotter, siger seniorhandler Claus Thestrup fra Handelsbanken til Berlingske Business.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- religiøs ballade ?