Aktiesnakken — September 2012
-
ja ja sidste "stunt" i dag blev kun fra 43,70 og til 44,20 ( skulle vist have ventet lidt da den jo steg til ca 44,5 men turde ikke risikere at miste fortjenesten ! 4 handler på fra 50 øre og op til 90 øre stadig med 10 op og 5 ned ( ned er der sku ikke meget i mere
) -
det tør jeg ikke golf ! men de små short kan jo pludselig være det rette ! ( hvis den pludselig fortsætter nedad ! ) det er vigtigt for mig at være ude hver dag da jeg ikke vil risikere at blive "fanget " men pt ser det jo ud til at det er på "op" den giver mønt så fortsætter da med at smide 10k ind når den er lidt nede og kun short på 5k i toppene
-
http://eavis.fiskeavisen.dk/fiskeavisen/104/?utm_source=Fiske+Avisens+julekalender+2011&utm_campaign=3238269cc3-Pighvarfeber6_14_2012&utm_medium=email
kan der mom læres lidt om "bundfiskerri" her -
På en ond dag kunne jeg godt tænke at nu forsøger de store sgu og lokke lammene ind i folden igen.Men hov , det er jo ikke rigtigt vi er jo i folden.Vi kan faktisk næsten ikke blive flere herinde.Så vi skal ud igen, så mon ikke de er færdige med og klippe
og vi nu kommer på græs. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind