Aktiesnakken — April 2012
-
-
Den bestandigt shortede Vestas topper listen med 22,5 pct. af sine aktier udlånt. Short-sælgere finder uden tvivl sig berettiget til at blive i Vestas, efter Siemens noterede tilbageskridt i sine vindenergiprojekter som en årsag til at sænke sine forventninger til hele året,
-
Nå der var vi lige hurtige
jeg har læst lidt rundt omkring her til morgen og short er stadig det jeg vil anbefale sjovt nok kom jeg i fredags hjem til et udført short jeg ikke havde forventet ,( bud fra tidligere i 52,80 som ikke var slettet 5k ) så nu ser vi hvor det skal tages ind og hvis muligt så tar jeg 10 mere
nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind