ja, sorry men 50.000 kr og har 2000 stk.... køber for 50.000 kr. næste gang den er nede og sælger igen når den så kommer lidt op. de 2000 stk. beholder jeg
jeg kigger ikke efter et helt specifikt tal i Q1. med de regnskabs regler der er så er det stort set umuligt at ramme bare nogenlunde på så kort basis fordi et projekt kan gå fra et Q til det næste.
Men jeg forventer røde tal og at de helt og aldels har løst generator problemerne. (var næste på plads til GF) og at de er godt igang med at skære virksomheden til
Troldmanden :Men jeg forventer røde tal og at de helt og aldels har løst generator problemerne. (var næste på plads til GF) og at de er godt igang med at skære virksomheden til . Rizla - det er jo nøjagtigt det samme jeg siger
så det er jo et spørgsmål om at få butikken rettet til, når det sker tjener de derfor penge - hvorfor det ikke giver mening for mig at kursen er så lav
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.