Genmab — Maj 2021
-
jan ved naturligvis godt at hexa38 er tæt forbundet med voldgiften. og derfor er det i Jans interesse at tale hexa så meget op som muligt
-
Men JnJ har masser af tid i forhold til hexa38. Det giver ingen mening for dem at udnytte optionen før de har PoC data
-
@Stockbull - voldgiftssager adskiller sig fra retsplejeloven og civile søgsmål, hvor der ikke nødvendigvis bliver defineret en vinder og taber som resultat.
-
i øvrigt stærkt timet med kurs 2345

-
Jeg kan ikke anfægte markedsreaktionen på dagen. Den ligger selvf fast. Får Genmab ikke medhold i de 2 punkter, må den rigtige konklusion være, at både Genmab og markedet overvurderede værdien af Dara-aftalen og ikke havde sin ret om patentet så godt på plads, som de/vi vurderede.
-
Der blev omsat 18.000 aktier på ca. 2 min, så bordet blev godt ryddet for salgsordre.
-
Satser i øvrigt mine spareskillinger på, at super-dara indgår i et kompromis med JnJ og der bliver 2 vindere fremadrettet.
-
Hvis hexa38 bliver til noget i samarbejde med JnJ, så er det for hurtigst muligt at udvikle det og køre dara ude på et sidespor
-
Det kan være Jan vil svare på om super-dara er accelereret efter sagen med JnJ er opstået. Der kunne han godt hinte, uden at sige noget helt konkret....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind