Genmab — April 2021
-
Og omkring det med forsinkelser - hvordan driver forsinkelser ekstra omkostninger? Umiddelbart tænkte jeg, at forsinkelser “blot” tidsforskød studiets slutning/read-outs
-
Og super med dine inputs - det er et område, vi meget sjældent hører om
-
Jan gider stadig ikke tale om aktiesplit zzzz
-
Er der GF i dag?
-
Den kører nu
-
Hils abonninerne og smørrebrødsløverne
-
God dag at have hænderne i jorden, Jørgen! Jeg kan kun se, at omkostningerne per patient falder som antallet stiger. Mht. forsinkelser, så vil du jo skulle betale sådan en som mig for at jeg bliver ved med at levere teknologier til studiet, at mine projektledere stadig arbejder videre, for ikke at nævne evt. tiltag for at løse forsinkelser, som yderligere investering i patientrekruttering, eller værrere endnu, at man er nødt til at åbne nye lande og nye klinikker for at nå sine patient/data mål.
-
ATP beklager sig over lønninger til ledelse og bestyrelse og den variable løndel er for stor og man påskønner ikke engangsbetaling ved rekruttering ....
-
Er de overheads betydelige ifht den samlede omkostning på programmet?
-
Keld Hansen - kan man som aktionær forvente udbytte fremadrettet?
-
... jan - nej
-
Er der nogen tommelfingerregel omkring omkostningen per lokation?
-
og en masse andet

-
nye mulige warrents 750.000.... håber de følger nogle solide kursstigninger i fremtiden.
-
Ellers kan Jan bare tilbagekøbe flere aktier til warrents afdækning, det burde i teorien give en højere aktiekurs, på bekostning af afkast til aktionærerne

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind