Genmab — Marts 2021
-
Enig Darvin bortset fra jeg ikke tror det er relateret til udskiftning af aktie if ETFer. Genmab er jo hovedsaglig i Biotech ETFer og en biotech eft begynder jo ikke at købe bankaktier
Kan selvfølgelige være folk som har udskifter deres biotech eft med en bank finianciel EFT. Kan ogsp være en biotech etf som er gået kontant men det vil være risky da de måske kommer til at genkøbe til højere kurs -
I forbindelse med oplysninger omkring Q4 rapport fra både Roche og Genmab, tyder det på at Roche er ved at kaste håndklædet, og positionere Glofitamab som et nicheprodukt i de senere linier, og Roche har nok også opgivet en subcu version for Glofitamab. Mens Epcoritamab vil blive kørt i stilling i første linie - best in class - også løbe med langt den største den af markedet...
-
del af markedet
-
Enig langt hen Stockbull - jeg tænkte nu
bredt i fonde, instrumenter m.v. På en måde kan man sige at Genmab desværre havnede i den "perfekte" modvind som bestod af flere faktorer samtidig. Lige nu skal denne storm lægge sig og mon ikke vi senere ser en god vind den anden vej. Om det så på et tidspunkt (igen) bliver den "perfekte" medvind ved vi ikke. Men Genmab er aktien man bare skal have. -
Om 2 år vil Epcoritamab fylde mere i Genmabs valuering end Darzalex. Og så er vi slet ikke begyndt at tale om GEN1046...
-
@Peree, hvor lang tid har du haft 1884 som (kort sigtet?) kursmål? Jo nærmere datoen ligger medio januar, hvor Gen toppede omkring 2750, jo mere interessant er din analyse af kursudviklingen umiddelbart for mig. Har du siden marts/april 2020, efter Corona-bumpet, haft 1884 som kursmål, har du forhåbentligt skummet fløden omkring nytåret 2021 og realiseret en pæn gevinst.
-
@LLI 12:42. Jeg har haft 1884 som kursmål faktisk efter marts i 2020. Jeg har hele tiden ment, den skulle tilbage og teste inden den skulle køres op igen. Man ser jo bunde der ikke lukkes eller retracement. Jeg har som tidligere nævnt være i aktien i snart 11 år. Jeg arbejdede som yngre i en børnehave i 2 år mens jeg boede hjemme og skovlede en del penge sammen som alle blev skudt i Gmab på baggrund af en bekendt der selv havde aktien og var fortaler for den allerede dengang.
-
Winkel har jo allerede indikeret Epcoritamab bliver Genmabs vigtigste asset. Så ved 5 mia $ omsætning til Epcoritamab, så er den hurdle vel passeret...
-
Spørgsmålet er om 1 mio per patient ikke er for højt. Dette er fra Google: Oncology trials show the highest average per-patient cost, with an average per-patient cost of $59,500. Oncology trials also typically require fewer participants than average, so any fixed costs are spread over a smaller number of participants.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind