Genmab — Marts 2021
-
Biotech takeover sker ofte til 100% premium om tendensen forventes fortsætte i 2021 https://biotech-investments.com/the-top-biotech-takeover-targets-for-2021-best-biotech-stocks-to-buy-now-buyout-rumors-myovant-sciences-deciphera-clovis-axsome-alexion-incyte-sarepta-amarin-biomarin-stock-price-premium-mergers/
-
Alt er jo relativt. Ingen af os aktionærer vil vel kalkulere ud fra nuværende ude af kurs - kurs. Den er UNDER rette niveau, ligesom 2.700 var over rette niveau - netop nu primo 2021. Min påstand ja, og sådan er det jo hele tiden. Er der medvind eller er vi i modvind. Forecast var KUN triggeren der udløste salg. Absolut hovedparten af faldet (tilbagefaldet!) skyldes rotation og markedssituation generelt
-
Det er kun nøgletals fikserede (eller de der ser halvtomme glas) der tænker investeringerne var skyld i det alene. Genmab er ikke en virksomhed baseret på beregnelig årlig drift og salg og nøgletalskalkulationer, men fortsat så absolut primært baseret på udvikling og nye landvindinger. Man er gået forkert i byen, hvis man tror Genmab kan “beregnes” som feks Novo. Det varer nogle år før vi er der.
-
Genmab gør det helt rigtige og Enig med bl.a EL i at investeringerne kan tæmmes efter behov. Hvis jeg nu antager at rette “normalkurs” netop nu er i lejet 2.400, er der blot 67% op til 4.000. Den kurs ville vi nå på formentlig 2,5 - 3 år med Genmabs udviklingshastighed. Indløses jeg, vil jeg stå med “risikoen” og bøvlet med at finde en lige så god aktie. Ok - jeg ville så have 67% forspring, så jeg kunne nøjes med mindre, men træls.
-
Personligt tror jeg ikke der lige kommer noget bud, men Jeg ville bande og slå i bordet, såfremt jeg måtte acceptere et mindre bud end 4.000, for vi står til at komme videre end 4.000! - indenfor kalkulerbar horisont - TROR jeg. tålmodighed har jeg fortsat, og den har været rigtig givtig indtil nu. Ligesom for andre der har været med en tid.
-
Hørt Darvin.

-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind