Genmab — Februar 2021
-
Her er det dog gået modsat.
-
Ned med ca. 200 på en uge. Stiger efter...??
-
Så er vi igen tilbage ved tro..håb..kærlighed. Vi håber vel alle..op...op:-)
-
@Vitus- kunne ikke lige gennemskue din pointe.
-
@Pensionisten- før eller efter kl 17 i morgen:-D
-
Nej det er ikke nemt at gennemskue hvorfor den falder så meget? men omvendt er den jo også steget uden synlig grund. Kan det være de store fonde der rokerer? men det ville vel være mærkeligt dagen før regnskab, hvor intet skræmmer? Jan har meldt ud at de vil investerer aggressivt i udviklingsportefølgen, men det skulle der være så rigelige midler til. Desværre er jeg så tungt lastet, at jeg ikke kan gøre brug af det billige tilbud. Jeg tror jeg skal have noget stærkere end cirkelkaffe.
-
jfv bloomberg er analytikerkonsensus til toplinien (2020) dkk9829m / (2021e) dkk8001m
-
og til bundlinien (2020) dkk 4716m / (2021e) dkk2639m
-
dunno - but we will certainly hear more
-
I guess they will recognize the royalty fully and obtain a receivable on detained royalty. Maybe adding a note about the receivable has a certain risk due to the arbitration.
-
Its gonna be interesting to see how the management, lawyers and auditors settles the compromise in the annual report
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind