Genmab — Februar 2021
-
-
15.59 Læs lige hvem der kommenterer hvad, før du basher en med-Proinvestor, helt ærligt.
-
Opti, eftersom der klart refereres til "good news" fra Legolas 12.28 i det direkte efterfølgende indlæg fra troldmanden 14.08, så er jeg egentlig ikke i tvivl. Og det skal lige være sagt - jeg værdsætter faktisk troldmands saglige indlæg i diskutionerne, selv om jeg absolut ikke altid er enig. Men, hvis man udskammer nogen for at skrive ud fra en investorsynsvinkel i et investorforum, så er det altså ikke det rigtige forum, man har postet i.
-
Ok DevOp. jeg læste det som en irettesættelse af 12.28 kommentaren, men som om du mente at det var troldmand der skrev den. God fredag aften herfra.
-
Tusinde tak for opbakningen. Støtteabonnemnter kan tegnes her for små penge: https://www.proinvestor.com/donation
-
God morgen.

-
Faldt over denne gamle: In May 2017, Lonza Sales AG (Lonza) filed a Request for Arbitration with the London Court of International Arbitration against Janssen Research & Development, LLC (Janssen R&D). Lonza alleges that Janssen R&D breached a 2005 agreement between the parties by sublicensing certain Lonza technology used in the manufacture of daratumumab without Lonza’s consent. Lonza seeks monetary damages. In May 2019, the arbitration award was issued and the matter has been resolved
-
God morgen.

-
Den lange trend er stadig den samme: https://www.proinvestor.com/boards/86703/Teknisk-analyse-af-Genmab
-
God søndag morgen. er der noget der i årets løb har ændret på Genmabs egen udmelding om resultatet for 2020? omsætning 4,75-5,15 Mia. kr. driftsoverskud 850-1,25 mia. kr. Ryalities 4,075-4,475 mia. kr. og omkostninger på 3,85-3,95 mia. kr som følge af aggressiv investering i udviklingsportefølje. Både omsætning og driftsoverskud er højere hos analytikerne nemlig omsætning 5,6 mia. kr. og driftsoverskud 2,1 Mia. og omkostninger lavere på 3,5 mia.
-
Kan nogle erinde om det var JvW selv, der udtalte, at resultatet på arbitration ville forelægge inden for 1 år/12 måneder??
-
Har selv fået den opfattelse, at svaret findes omkring september/oktober 2021.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind