Genmab — Februar 2021
-
@pensionisten: Det var da noget af et surt opstød fra dig.
-
Pensionisten er generelt meget ensidet. Han skulle jo absolut også vælge enten Skoda eller VW. Porsche var ikke godt nok
-
Ptjah - SeaGen har haft en meget lignende udvikling i deres kurs over den sidste måneds tid.
-
Se på den lyse side - kassebeholdningen svarer til kurs 300
-
Lige præcist - vi har før været bagud i pausen og tabt
-
Jeg kan lige se på min hørechokoladebolleteksttv at 1,5% 30 år annuiteten åbner i morgen
-
Dvs på 4 uger er vi gået fra 0,5% lånet til 1,5% lånet
-
Derfor kommer der også en korrektion meget snart i alle aktier og ikke kun de grønne og Genmab. Grunden er at bl.a. at byggematerialer og i særdeleshed træ er steget vildt og derfor tror nogen fejlagtigt at vi ser en kickstart af inflation, hvilket medfører højere renter for at modvirke hyperinflation, hvilket medfører flugt til obligationer.
-
Jeg tror dog at det medfører stagflation som sjældent ses da renten ikke bare kan stige, da det vil skabe en lavine af konkurser som vil få 2008 til at ligne et romantisk tordenvejr! Så folk vil om nogle mdr. søge tilbage til aktier igen, hvis ikke FED allerede er klar med deres længe ventet elektroniske globalist valuta.
-
Måske den i første omgang ankommer som forskellige nationale elektroniske valtutaer som så når verden er blevet bearbejdet vil samles til en enhed. Hvad vil det betyde for bitcoin? Den vil blive kriminaliseret, FED vil aldrig slippe deres magt de fik foræret i dec. 1913.
-
Covid vanvid og børs panik. - fede år afløses af magre år. - Når verden om et stykke tid nærmer sig normalen, vil aktiemarkederne gøre det samme. Store skvulp på vejen mod daily normal. - Just wait. I do. ;-). This is not the end of the world. - just a bump of its way
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind