Genmab — Februar 2021
-
100 ned i går...50 i dag...25 i morgen...0 på mandag...tirsdag vender det;-)
-
Jeg håber det bliver i morgen. Sønnen har lige køb bulls.

-
Er det ikke bare en lang række af dårlige ting, der er ramlet sammen på samme tidspunkt? Sektorrotation, usd svaghed, stigende rente, usikkerhed om dara royalty, konservativ guidance på toplinien, spring i omkostninger og så har jeg sikkert også glemt et par stykker
-
Og måske endnu vigtigere - der har ikke været nogle gode nyheder
-
Alt det giver en begrundelse for at sælge ud eller sætte shorts
-
Han har jo også luftet en tredobling..mig bekendt uden tidshorisont.
-
Jeg kan ikke huske en auktion, hvor den sidste handel var i 99 - er det ikke en nyhed?
-
Det kan godt se ud til at -50 i dag måske er optimistisk.
-
Så vi nøjes med 20 ned i morgen;-)
-
Jeg mener stadig det er "fortjent" aktien får klø på det her. JA det langsigtede er intakt. Men at både top og bundlinje guidens for 21 er så mget dårliger end markedet ventede skal naturliigvis koste. Var det modsatte sket og de havde guidet 1 mia bedre end markedet havde ventet ville i jo også genrne have en stor positiv reaktion....
-
Der var heller ikke nogen der "beklagede sig da den steg 10% på få dage til ALT uden nyheder

-
til ATH

-
Er der nogen der vil shorte den. Well be my guest. dont care. Og ser et opkøb lige så usansynligt i dag som for en uge siden
-
Truist Securities hæver målkurs på Genmab til $47 fra $42.
-
tæskene er retfærdige som, jeg ser det. Er man langsigtet så betyder det ikke det store. Var planen man håbede at sælge ud/reducere i niveau 3000 til sommer. Ja så er det en bummer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind