Genmab — Januar 2021
-
Mine forældres tag har knap m20kw på taget. Så skald er ikke så meget lys til for der spyttes nogle kwh i nettet

-
Ja svereige og Norge benytter mere ståtag end i dk. Ved ikke om Lindab er deroppe. Men ved der er et selskab fra Estonien der sælger nord på. og også lidt i dk
-
jep. Men når vi taler aktiv tage der er klar til en fremtid hvor husstaden bruger meget mere strøm (med 1-2 elbiler/hybrid) så er 6kw alt alt for lidt
-
så skulle du bare have hørt ham der troldmanden... det kunne han godt have guidet dig hen imod

-
150m2 ståltag med ca 3kw celler og batteri for ca 175k. plus montering, pille det gamle ned og forberede undertag
-
Sådan er det med den ældre generation.....den der fantasi glemte de tilbage i 80érne

-
i sverige er der endda nogle rete gode støtteregler på solceller/batteri.
-
Men hvis jeg husker rigtigt lejer i den ikke ud til det svenske broderfolk?
-
Ja og så er det mere tanken om at være grøn end økonomien i at sætte solceller på. I Dk køber ca 50% battgeri til deres solceller. Og det kan faktisk ikke rigtig svare sig endnu. Så der er mange der bare rigtig godt kan li tanken om at være så selvforsyende som muligt
-
ja ærgeligt vi ikke lige fik snakket lidt om det i sommers. Så vidste jeg præcis hvem du skulle tage fat i deroppe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind