Genmab — Januar 2021
-
gdn55 hvem siger jeg ikke overordnet tror på genmab? Der er da en årsag til jeg har haft aktien flere år
-
Jeg ser blot ikke gen1046 betyde SÅ meget i indeværende år. Tror vi skal længere hen.
-
Ja Epcoritamab vil helt sikkert blive fasttracket
-
epco er bestemt indregnet hos analytikerne. Det blev den da Abbvie lavede dealen
-
Efterhånden som der kommer flere data vil Epcoritamab blive yderligere derisket hos analytikere
-
covid effekt på genmab.... hmm i foråret fald den vel nærmest ned sammen med resten af markedet?
-
Igen er du hurtigere end mig GB
Det jeg mener er at den vil blive derisket hurtigere hvis den får fast track status, og det vil ske i indeværende år. -
Klaurussen jeg tænker lige så meget going forward. Genmab kommer de kommende år til at øge udgifterne signifikant. Det betyder at bundlinjen ikke kommer til at vokse nær så meget som toplinjen. Og derfor jeg mener selskabet så småt begynder at nærme sig mere "stille vande" i forhold til hvad vi har været vant til de seneste år. Mere stille betyder så ikke at det bliver en dårlig investering. Bare mere "novo agtigt"
-
Det er så blot ikke liiiige i dag den er stille

-
Fair nok. Lad os (det gør du sikkert også
) håbe at den stiger de omtalte 50% 
-
Toplinie kommer til at vokse mere omkostninger. Nye produkter som Amivantamab og Kesimpta, giver ikke flere omkostninger
-
Dara og Tepezza vil fortsat øge deres salg...
-
Ja topline vosker mere. Min pointe er blot at udgifter kommer til at tage en stor del af toplinevæksten væk. De øger MASSIVT på antal FTEer de kommende par år. Og kommer selv til at køre deres nye projekter længere frem
-
Fra 2022 vil du se topline outperforme omkostninger massivt pga af de nye og fortsat acceleration i de gamle produkter
-
Ja. Men pointen er stadig at vi de kommende år vil se en ret stor del af top line vækst blive spist op af stigende udgifter. Vi kan heller ikke blive ved med at forvente 50% om året

-
Tja, det sagde du også for et år siden. Men mindre end 50% også okay, men ned på Novo niveau kommer vi ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind