Genmab — Januar 2021
-
Ja jeg har ikke så meget forstand på det, men det forvirrer mig, at udmeldingerne er så forskellige, det ville være en hjælp, hvis der var tidsfaktor på, altså kort eller langsigtet forudsigelse. Jeg så at TA. iflg.dig StockBull "var i hus" for få dage siden! hvad skyldes ændringen?
-
Barcleys er jo 12 mdr mig bekendt. TA signalet er fra autochartist som ofte har ret med deres signaler. Derudover er det normalt Genmab laver en "retracement på 10-15% ca. 4 gange per år og der kan man optimere sin profit eksemplevis ved at handle lidt CFDer
-
Tak for oplysningen StockBull, ja jeg er ikke så avanceret, men jeg day og swingtrader indimellem. Jeg håber et evt. fald i kursen er forbigående!! jeg er lidt i panik, jeg blev forstyrret da jeg sad og handlede, og fik købt en større position Bull i en kurs hvor de skulle have været solgt.
-
Én af de helt særlige fordele ved CFD trading er, at CFD’er kan bruges i alle sammenhænge. Du kan ikke blot handle samtlige former for valuta og valutasammensætninger med udgangspunkt i CFD’er, men der er ligeledes også mulighed for at handle aktier, råvarer og meget andet som et underliggende aktiv i en CFD-kontrakt. Ved SAXO kan man normalt geare op til 5 gange. Så hvis du eksemplevis har 100 genmab aktier kan du købe (lang) eller sælge (short) 500 genmab CFDer. Der som forskel på om det
-
amivantamab/lazertinib trial adding 2 expansion arms, raising enrollment to 400 from 120 https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT04077463?A=14&B=15&C=merged#StudyPageTop
-
formoder du mener 2470 som vi brød 6 januar ?https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/89866_ude.PNG kan ikke lige se noget brud af 2550 - 2580. Kursen fes op i 2775 fra 2470 som har været modstand siden August så det er kun 16 dage siden vi brød den modstand og ikke unormalt vi skal teste denne type modstande som så bliver støtteniveuer. Kan ikke lige se 2550-2580 som et støtteniveau
-
Lad os håbe på kanon salgstal på dara i næste uge. Det kunne måske hjælpe en smule..:-)
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind