Genmab — November 2020
-
Ja JnJ har jo også brugt over 20 mia på udviklingen af dara.... Så der ligger nogle store udgifter de kommende år der tager en hel del af indtjeningsvæksten væk. Men det er bestemt også den rette måde at gøre det på. Det er blot vigtigt at have for øje
-
mon ikke ogsp 2021 bliver året hvor der lukkes nogle programmer ned efter readout
-
Jeg tror EnaV er den første nedlukningskandidat. De nævner den kun hvis en analytiker spørger dertil. DR5 studiet blev trods alt udvidet kraftigt i januar til 590 patienter. Og hvis det koster 1 million per patient, som troldmanden påstår, så vil det da være en sindsyg investering i en nedlukningskandidat...
-
Amgen's Kyprolis (carfilzomib) to include use in combination with daratumumab and dexamethasone, with lenalidomide and dexamethasone, or with dexamethasone alone for the treatment of adults with multiple myeloma who have received at least one prior therapy.
-
-
God morgen.

-
DR5/DR5 har fået navn. Sig goddag til Banufutamab https://web.expasy.org/abcd/ABCD_AN949
-
Jeg brugte et par år i at lære at sige ofatumumab og daratumumab. Det bliver ikke nemmere efterhånden som pipelinen udvikler sig.

-
Tak Bongo.

-

-
Jeg husker det nu som en skuffelse. Men lad os håbe det bedste. Men så kan jeg virkelig ikke komme i tanke om hvad der skal skrottes...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind