Genmab — November 2020
-
Hvad betyder "advance" i jeres terminologi set i forhold til abstract? Måske det er kodeordet til forståelsen af "knock your socks of". Vi taler om gode data set i forhold til at patienterne er dødsdømte og dette prøves som en mirakelkur. Så ser data jo vildt gode ud vil jeg mene, endda med god bivirkningsprofil og en safety et stykke under limit, men kan være jeg tager fejl. det er bare et gæt ud fra få informationer.
-
Det er noget gætværk med den høje af de to doser - men det er da temmelig umodne data vi kigger på her. Grunden til eufori er på ingen måde væk for mig...
-
M.h.t festen ligger landet sådan, at festen startede i kurs 25 for 10 år siden og mon ikke vi om 10 år ligger pænt over kurs 10.000, så om man køber i 2150 eller 2300 giver ikke den store forskel på den lange bane. Det ville jo også ha været lige næsten lige fedt om man betalte 25 eller 30 kr i 2010
-
Bliver man ved med at vente på en bestemt kurs, i al evig, undgår man til gengæld downside på en investering man aldrig har taget

-
@StockBull, når du skriver, at du genkøber i 2150, er det så for likvider stående på sidelinjen, eller har du solgt på toppen lige inden faldet de sidste dage? Skriver af nysgerrighed, da jeg selv ikke sælger, og tager turen med op og ned.
-
@Stockbull, Undskyld det var "Klarussen, som skrev det med salg i 2150 - må spørge ham.
-
10/11 11:47 af Mogan
@Klarussen, når du skriver, at du genkøber i 2150, er det så for likvider stående på sidelinjen, eller har du solgt på toppen lige inden faldet de sidste dage? Skriver af nysgerrighed, da jeg selv ikke sælger, og tager turen med op og ned.
-
New Epcoritamab trial: Safety and Efficacy Study of Epcoritamab in Subjects With Relapsed/Refractory Chronic Lymphocytic Leukemia https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04623541?term=NCT04623541&draw=2&rank=1
-
BioNTech: Next-generation checkpoint immunomodulators
BNT311 – Interim data from a first-in-human Phase 1/2a trial of BNT311 (PD-L1x4-1BB; Gen1046) in 61 heavily pretreated patients with advanced solid tumors was presented at SITC 2020. In the dose escalation phase, BNT311 demonstrated a manageable safety profile and encouraging early single-agent clinical activity. Most adverse events were mild to moderate and treatment-related Grade 3 transaminase elevations resolved with corticosteroids.
-
No treatment-related bilirubin increases or Grade 4 transaminase elevations were observed. Clinical benefit was observed across tumor types and dose levels, including in patients resistant to prior immunotherapy and with tumor types less sensitive to immune checkpoint inhibitors. Disease control was achieved in 65.6% of patients in the dose escalation portion, including partial responses in one TNBC patient, one ovarian cancer patient and two immune checkpoint inhibitor pre-treated NSCLC patient
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind