Genmab — November 2020
-
Q&A der vores samtale med Jan, direktøren hos Genmab. Den kører her kl. 16 - på engelsk
-
under fanen "Q&A Genmab 2020-11-27"
-
Ditto her. Omkring 2010-11, hvor Akademikeren var med , og så vidt jeg ved havde Helges job, der var der jeg blev overbevist om at det nok var en god ide at investere mine sparepenge i Genmab. Det har lige siden været et stort eventyr, og det vil jeg gerne takke proinvestor for.
-
Q&A er startet.
-
Du kan læse historikken. Jeg laver transcript i nat.
-
Tusinde tak for de skarpe spørgsmål. Desværre tillod tiden langt fra dem alle.
-
Good idea, I'll do it tomorrow. Now I'm going back to my store. We have Black Friday.

-
Tak Helge, for endnu engang at arrangere Q/A

-
God morgen.

-
NBI er en glimrende indikator for GEN - der mangler et effektivt biotech index i europa, så det er i min bog eneste effektive indikator i den branche
-
Pga prisdannelsen i biotech selskaber kan der være nogle ret voldsomme sving i indexet - men det er nu engang name of the game
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind