Genmab — November 2020
-
Er proinvestor.com opmærksom på, at siden derved udelukker en stor gruppe investorer? Dette er ment som et indspark til en forbedring af debatten i chatten og for at jeg, og andre brugere, i højere grad vil kunne bruge denne platform med øget deltagelsesmulighed. Det er nemlig ikke økonomi/handelsudannede investorer, som ønsker at bruge siden;)
-
Rettelse: ...ikke kun økonomi/handelsuddannede investorer, som ønsker at bruge siden:)
-
Hej Camille...Det er kun i Genmabchatten . at der ofte skrives på engelsk. Her har vi investorer fra bla. Holland og Belgien som skriver med. Samt endnu flere som læser med fra et
utal af lande i verden. Du kan altid googletranslate indlæg her på chatten. -
Og i øvrigt velkommen til.

-
Tak for velkomst???? Jeg har forståelse for deltagelse fra investorer fra mange forskellige lande, men er dette forum primært tiltænkt engelskkyndige og i et fagsprog? Jeg ved at googeltranslate kan give misvisende oversættelser, som ikke er en hjælp. Investorer kommer fra mange forskellige faggrupper og også fra generationer, hvor engelsk ikke var en del af deres skoletid....så hvilken målgruppe ønsker I?
-
Der skulle have stået: Tak for velkomst (uden spørgsmålstegn ????)
-
Camille...Vi har 22 andre chats, hvor der skrives på dansk. Lige som vi har flere Facebookgrupper, hvor der kun skrives på dansk. Lige præcis i Genmabchatten er vi lykkelige for udenlandske eksperter. Som sagt - brug googletranslate hvis du har behov for det.

-
Vil det sige, at der en chatgruppen for Genmab udelukkende på dansk? Sagen er den, at jeg jo netop også gerne vil have glæde af input fra de udenlandske eksperter...tænker helt klart at deres input er medvirkende til en mere bred debatmøde input. Som skrevet, vil jeg aldrig anbefale brugen Googletranslate ... hverken i forhold til at oversætte engelsk-dansk eller dansk-engelsk.
-
Nørderiet er fedt - tak til fagfolket herinde. Er selv regnskabsmand og halter derfor noget efter på det faglige bio-indhold. Det tog mig et par uger, at lære læsningen her på PI (særligt Genmab) men det lønner sig at hænge ved og så kommer man langsomt ind i forløbet

-
Q&A der vores samtale med Jan, direktøren hos Genmab. Den kører her kl. 16 - på engelsk
-
under fanen "Q&A Genmab 2020-11-27"
-
Ditto her. Omkring 2010-11, hvor Akademikeren var med , og så vidt jeg ved havde Helges job, der var der jeg blev overbevist om at det nok var en god ide at investere mine sparepenge i Genmab. Det har lige siden været et stort eventyr, og det vil jeg gerne takke proinvestor for.
-
Q&A er startet.
-
Du kan læse historikken. Jeg laver transcript i nat.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind