Genmab — September 2020
-
Jeg er bare spændt på hvor kursen bevæger sig hen de næste par måneder inden de gode nyheder tikker ind. Jeg er fuldt ud tilfreds med mit engagement i Genmab..:-)
-
Det bliver måske også nødvendigt..:-D
-
God morgen.

-
Australia -
Daratumumab gets PBS listing recommendation after ‘disgraceful’ delay - https://www.multiplemyeloma.org.nz/daratumumab-gets-pbs-listing-recommendation-after-disgraceful-delay/ -
Måske ikke lige
Genmab relevant, men det er utroligt så hysteriske, svage eller frygtsomme danske investorer er. Ved godt vi står anderledes sektormæsige end feks Sverige, Tyskland, Norge mv, men ... hold da kæft hvor er der mange private der bliver tørret godt og grundigt, når der er volatilt marked. Decideret uprofessionel aktienation. -
Huginvest..Det er der vist ikke belæg for at konkludere. Rigtig mange private sidder tålmodigt med deres aktier både i pensioner og i frie midler.
-
De største aktier hos de private er Novo, Genmab, Vestas , Danske Bank m.m. Det er først og fremmest udlandet som for alvor kan rykke disse store drenge.
-
Der er faktisk en tendens til at danske privatinvestorer køber op på tilbagefald i aktiekurserne i de store og mellemstore aktier som de har god føling med.
-

-
Tja - nok en hård melding m/k kom med, og fint at du er en rar mand Helge. Jeg kender ikke tallene, men tror nu ikke kun det er udlandet der svinger i DK. jo det gør de og tjener på det, tænker jeg, men nogen smider jo aktier og nogle grupper nettovinder og nogle nettotaber. Aner det ikke, men tror det er den alm investor der nettotaber når der er udsving. Men kun en fornemmelse ud fra mønstrene i mange aktier. Så tror faktisk der kan være lidt om det. På den anden side så ja, private er blevet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind