Genmab — Juni 2020
-
Sanofis forskningsdirektør John Reed mener, at selskabets kræftmiddel Sarclisa, der har samme virkningsmekanisme som Darzalex, kan blive det foretrukne middel imod knoglemarvskræft. MedWatch.
-
Hvis han sagde andet, ville han så ikke blive fyret for at være en uinspirerende leder?
-
Måske...
-
Ja da Solsen...1900 er bedre end 1700-;9
-
-;)
-

-
Sidder klar, har fundet fiskevesten frem fra skuffen, lavet to fluer, handlet ind, smurt 3 klapsammen og taget en fisk(50kr.) med når jeg kommer forbi pølsevognen. Kører ved 1850 og handler i 1795, lidt før stockbull så han ikke tager fiskene for næsen af en.
-
Jeg var med i kurs 35 til 1900, så jeg klager ikke. Jeg har de seneste mange måneder håbet at komme ind omkring 1000, men jeg troede den skulle længere ned i marts. Jeg nåede ikke på bølgen, så håber vi skal ned mod det område igen. Kunne den være det for et par måneder siden, kan den det også igen. Corona har skudt økonomien 10 år tilbage, så det ser jeg slet ikke som usandsynligt..
-
Partnerdeal kommer med stor sandsynlighed inden for 4 uger. Nu bliver vi rystet lidt men tror ikke på 1700 eller lignende med mindre vi ser et nyt corona crash
-
Vedr. 10:22. Genmab har allerede næste program klar som er Hexabody-cd38. jan har udtalt at virkningen at dette medicament er væsentligt bedre end Darzalex. Så hvis der er noget rigtigt i dette, så kommer Sanofi/Sarclisa ikke i nærheden af Dara/Hexa-cd38...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind