Genmab — Juni 2020
-
Vi bliver ikke enige heller ikke om længden af processen da alt går meget hurtigere i dag end for 5 år siden, især hos Genmab, hvorfor tror du så mange kloge hoveder har Genmab massivt i deres portefølje:-) Men kan jo spørge JDW hvor hurtigt de faktisk kan producere molekylerne til klinikken og om de hele tiden har nogle i støbeskeen.
-
-
Mcj hvis det max skulle tage 2 år og de allerede nu har 20 programmer, hvor mange skal de så levere om året ???? hvis ikke du tror på mig så spørg sukkeralf næste gang han er online. Der er SÅ mange steps man skal igennem hvor kraftigere computere ikke hjælper noget som helst. Alene CRO delen er hurtigt 6 mdr
-
Det er derfor jeg ønsker mig de dobler satsningen og øger antal programmer således de om 3-4 år kan levere 3-4 kandidater om året frem for 1-2 som de pt kan få igennem nøglehullet
-
Silden vi ved de 4 nye abbvie programmer er de mest modne....og vi ved de pt levere 1-2 kandidater om året. Derved ved vi også at andre programmer ligger på den anden side af 2022 inden de kan starte i klinikken
-
Så jo dagens CC gav en del flere info en dagens pressemeddelse
-
Jeg ved ikke, om jeg helt forstår diskussionen. Hvordan kan noget være modent, der endnu ikke findes:The discovery research collaboration will combine proprietary antibodies from both companies along with Genmab’s DuoBody technology and AbbVie’s payload and ADC technology to select and develop up to four additional differentiated next-generation antibody-based product candidates, potentially across both solid tumors and hematological malignancies.
-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind