Genmab — Juni 2020
-
@troldmanden siger bare, at derhar været for mange fugle på taget, rart at se lidt mønter
-
samt en kæmpe validering af Genmab
-
udover
Darzalex -
El min pointen er NETOP at Genmab har SÅ mange likvider på kistebunden, at de IKKE
-
derfor kan du sagtens have ret i, at man kunne have tjent mere på milestones
-
Har “brug” for de penge upfront som mange andre selskaber ville have haft. Derfor ville det langsigtet for Genmab have været en bedre deal at få skubbet noget af upfront mod meget højere milestones
-
upfront i den størrelse af en kæmpe spiller er mere vigtig end skillinger på den lange bane
for mig -
Flere af de andre 50/50 aftaler jeg har set over ørene
-
Årene
-
jeg siger ikke, at du ikke har ret, siger kun, at de andret ing er langt vigtigere i min optik
-
andre ting
-
Har netop haft det element. At der har været store milestones hver gang et nyt studie startede op. Så har den milestones stort set betalt andelen af udgifterne for den lille partner. Op til og med fase 3. Ikke fase 4
-
Og det med den 4. Største cancer del. Det er som at sammenligne æbler med bananer. For alle deals indholdet forskellige antal stoffer på forskellige stadier. Og Genmabs deal er faktisk en af de absolut bredeste aftaler jeg har set i lang tid. Med hent konkret 3 stoffer i klinik og 4 modne forskning/prækliniske programmer
-
god pointe
-
4 sølle stoffer eller molekyler dræner på ingen måde Genmabs molekylebank. De kan producere 10.000vis af molekyler dagen lang og Jan udtalte for et par år siden at det var svært at vælge hvilke der skulle i klinikken. I dag siger CFO at upfront kan bruges til at speede processen for nye stoffer op, pengene kan altid bruges her og nu, det giver langt større fleksibilitet end vente 2-3 år på milestones.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind