Genmab — Juni 2020
-
Det lyder meget lavt
-
Der er noget, der ikke stemmer - hvis det er 1 mio per patient er der ingen grund til at tage en partner ind. GEN har rigeligt med økonomiske muskler til at køre selv meget store programmer igennem med multiple fase 3 førstelinie studier
-
Omkostningerne er meget mere end de direkte produktionsomkostninger til antistofferne
-
Og så finder jeg det lidt underligt, at det tal ikke har ændret sig de sidste 15 år
-
Det er tiderne Jørgen Varnæs

-
Men lige et enkelt spørgsmål. Selvom Genmab skulle have muskler til at gennemføre førstelinier studier, har de så kapaciteten og ekspertisen til at penetrere m
arkedet? -
Findes der nogle gode kilder på omkostninger i kliniske studier?
-
Det er også min holdning, og de udgifter skal jo tillægges de samlede omkostninger per person.
-
Det koster vel også en mio, op til det punkt, hvor det begynder at koste mere. Spørgsmålet er jo bare så hvor meget mere - nu er det så populært at tale om, at alt er indregnet. Er alt indregnet her?
-
Automatsvaret har altid været 1 mio så længe jeg har været i gamet
-
Og så er der hele ansøgningsprocessen efterfølgende - foruden at man skal betale for privilegiet at få behandlet ansøgningen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind