Genmab — Juni 2020
-
At påstå, at man har best in class PD1 hæmmer er vildt. Godt nok til at jeg ikke vil reducere ret meget på partnerdealen. Vi får i øvrigt en lang nyhedsstrøm resten af året på vigtige data og en godkendelse. Vi kunne måske være heldige med at amyloidosis også ruller ind sidst på året - dog nok i Q121. Måske Tiso med ansøgning etc. Det bliver vilde indtjeninger år for år vi vil opleve fremadrettet.
-
Jeg har et stort netværk med Genmab investorer. Det er mange små, men også nogen som efter min målestok har et meget stort antal aktier. Samstemmende for dem er altså, at de venter/har ventet en større aftale i dette halvår. Lige nu er de dog efter ASCO rimeligt rådvilde omkring dette.
-
Ups
-
Genmab: FDA forlænger godkendelsesproces
De amerikanske sundhedsmyndigheder, Food and Drug Administration (FDA), har forlænget godkendelsesprocessen for Ofatumumab til behandling af patienter med multipel sklerose med tilbagefald, RMS.Det op
borsen.dk (borsen.dk)
-
Det er nok årsagen til den svage kursudvikling i dag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
og dagens indholdt er jo ikke dårligt.