Genmab — Juni 2020
-
Sorry E L.

-
Den må man sige.
-
Der er klart mønster for tiden med algotrading i intervallerpå 20 point og store salgsordrer som bliver lagt ud som eventuel bremseklods. Det har vi set i 2100 fredag og 2120 og 2150 i dag.
. -
Jeg taler om iagtagelse af et handelsmønster som har stået på et stykke tid. Det udelukker ikke stigninger.
-
Jeg tror ikke på spøgelser, men på robotter.

-
En stor del af den daglige handel i de store aktier foregår hver eneste dag med algotrading. Dermed ikke sagt, at markedskræfterne sættes ud af kraft. Er der flere købere end sælgere så stiger aktierne genrelt og falder hvis der er flere sælgere end købere.
-
Per og jeg lavede fornyligt en podcast pm emnet. Vi får mange spørgsmål om det. Derfor har jeg haft fokus på handlen i Genmab i den senere tid. Især når "fuksvansen2 er i gang i tradingintervaller.
-
Det har jeg vist heller ikke hævdet.

-

-
God morgen

-
Kæmpe forskel i C-25. : Mærsk tager medansvar for samtlige 17 FN- verdensmål. Genmab for ingen af dem. https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/maersk-tager-ansvar-for-alle-fn-maal-genmab-for-nul
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind