Genmab — Maj 2020
-
Hvad er mange år solsen
Upfront og milestones går til at betale genmabs andel af udviklingsudgifterne. Jansen er allerede på den pæne side af 20 mia brugt på alene den kliniske udvikling. Eksklusiv milestones til genmab. Genmab skal fronte 50% af BBi stofferne. Hvis der er den succes Jan ligger op til så skal der reserveres nogle mia dertil de næste 2-3 år. Jeg tror ikke der kommer hverken udbytte eller tilbagekøb før de har fået lancert det næste 50/50 stof og der vel at mær er traction. -
Det første 1-2 år efter lancering kan indtjening ofte ædes op af udgifter til marketing og "fase 4 forsøg"
-
Der er - i al fald - en ting jeg ikke forstår. Det er essentielt for Jan at fastholde sine 50% i en deal - altså 50/50 på både udgifter og indtægter.. som TV med SGEN fx. Men HVORFOR understreger han så igen og igen, at de vil have US-commercial rights - det er vel lige meget hvem af partnerne der sælger hvor og hvor meget... når man alligevel, ved dagens slutning, deler pengene?!
-
Jeg nærlyttede lige en gang til - Jan vil have "US co-promotion". Altså markedsføring! Kunne det simpelthen have at gøre med PR/Goodwill og langsigtethed (vs mere klassisk kortsynet kassetænkning): han vil gøre GEN til et ikonisk firma, og et af væktøjerne er at komme ud på markedet og blive et "household-brand"?
-
@GB (ref 06.05, 18:52) - om epcoritmab partner deal sagde han det faktisk endnu stærkere (ikke ulig hans stil;- ) "it's a very, very actively searched and looked-after asset" og "the market can foresee to get a very, very impressive upfront". Det lyder af noget ret stort.. definitivt mere end "very impressive"?
-
Fra hovedkvarteret. Genmab 20 min. inde i udsendelsen.
https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=84116 -
@Solsen du har ret - Roche cd3/cd20 er sat på hold. Jan nævner det 42 minutter inde i webcast
-
@kkjoel - the market can foresee to get a very very impressive upfront. 49 minutter inde i webcast

-
The 2 most impotant studies (epco og PD-L1x4-1BB) are uneffected by corona virus, and still recruiting new patients - 50 minutter inde i webcast
-
God morgen

-
God morgen.

-
Nordea beholder Genmab på HOLD med fair value på 1402
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind