Genmab — Maj 2020
-
Så jeg serr ikke en opjustering komme uden der er lavet en ny liccensdeal med upfront betaling
-
Ikke meget ketchup i dag...;-)
-
Når sælgerne ikke kan komme ud på sygehusene, så er det i denne tid ikke let at introducere ny medicin. Der er nok en årsag til verdens mest optimistiske Jan

selv varslede nedjustering af dara salg i år -
SB det er forbudt at markedsføre endnu ikke godkendt medicin i US. Det kan koste endog særdeles store bøder. Så det tænker jeg gerne JnJ vil undgå
Lægerne skal dels have præsentert de nye data vs IV og derudover skal lægerne også undervises i brugen. Ting der bare går en hel del mere smidigt ved man reelt fysisk kan være tilstede -
-
Winkel sagde at om vi havnede i den ene eller anden ende af intervallet 3,9-4,2 mia ville afhænge af tidspunktet for lanceringen af sc. Nu kommer EU før forventet. Så man kunne måske forstille sig en præcisering i den øvre ende af intervallet. Jeg har ikke talt om opjustering.
-
@pensionisten 20.09. - Se Bulder 20.08.

-
I EU kan det godt nogle gange tage flere mdr at forhandle priser på ny medicin EFTER et stof er godkendt. Jeg vil faktisk blive overrasket hvis vi ser reelt salg allerede i løbet af maj i EU. Er ret spændt på hvordan de forsøger at prissætte den. Det er jo kun i US vi har hørt om "flaskehals på stole".
-
How I Am Managing My Patients With Myeloma During the COVID-19 Pandemic https://twitter.com/slentzsch/status/1257321765983752194?s=21
-
Vedrørende fremtidens aktiekurs er det sådan, at markedet altid har ret, og kursen ofte afspejler forventninger. Hverken mere eller mindre. Det er så spejlbilledet af pipeline og cash, og markedet anledning til at honorere dette, er det, hvad vi vil se i fremtiden. Alt andet er roderi i kaffegrums, forhåbninger og mavefornemmelse. God morgen.
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind