Genmab — Marts 2020
-
Så danner vi antistoffer
og kan bedre hjælpe. -
Det hele er blevet populistisk.
-
apropos snakken i går med udbytter. Nu har Jeudan også aflyst udbytter. Tror ikke der er mange selskaber som stadig mangler at afholde GF der ender med at betale udbytter nu her
-
Hov den skulle have været i aktie chatten

-
at de giver henstand til en masse af deres lejere der får lov til at enten udskyde eller betale mindre i husleje i en periode. Mon ikke også de har nogle udlejere der knæk
ker halsen på det her så deres tomgang kommer til at stige -
det er jo løbende cashflow de mister
-
Enig med Stockbull om malariamedicinen. Det tager de lokale ikke, og det gjorde jeg heller ikke da jeg boede der. Den eneste grund til at der ikke er mange registrerede er pga. manglende tests. Jeg vil da håbe for dem at de er mere resistente, men jeg tvivler nu på det - tværtimod så tror jeg at de er langt mere udsatte end os andre.
-
Selskabsmeddelelser hos Jeudan | Jeudan
Her på siden finder du virksomhedens seneste selskabsmeddelelser, så du kan følge med i hvad der sker internt i virksomheden. Du kan læse meget mere.
Jeudan (www.jeudan.dk)
-
Det er jo forve majour. Det man troede man kunne regne med for en uge side, det kan man ikke længere nødvendigvis taget for givet
-
jeg tør godt spå om det er yyyyyderst begrænset hvor mange flere udbytter der bliver udbetalt i dk i 1. halvår
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind