Genmab — Marts 2020
-
Det er fuldstændig hovedløst -.-
-
Tak Parasitism..Min hustru fik et hovedtraume efter en ulykke forrige år. Hun har har være uarbejdsdygtig lige siden. derfor har jeg måtte overtage produktionen af hendes husplejeprodukter.
-
Jeg har i lyntempo åbnet en stor webshop for at kompensere for tabet i engros og detailsalget. Den åbnede jeg for et par dage siden. Ordrerne er foreløbig meget små.
-
nohope...Det bliver desværre en realitet for mange, hvis deres banker lukker kassen i
-
Nohope...I alder på 62 skal jeg måske begynde helt forfra. Det må jeg tage med, hvis jeg vil beholde virksomhederne. :-9
-

-
Tak Henriette.

-
-
Ditto her.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind