Genmab — Marts 2020
-
Mon dog. Det er ikke så lang tid siden at den var under 800, og der kom ikke noget.
-
Vi har ganske vist fået nogle forsøgsresultater ind siden, men Darzalex følger jo blot det skema der allerede var kendt dengang.
-
Interessant ja, men vel ikke afgørende interssant i forhold til for 6 måneder siden?
-
Men vi får at se. I hvert fald bliver det et nej tak fra min side (selvom det jo ikke batter noget i det store perspektiv).
-
Det er rigtigt, men en partnerdeal var også oppe i tiden for 6 måneder siden. Det har den været i et par år. Vil dog naturligvis give dig ret i at tiden sandsynligvis nærmer sig. Denne krise kan dog forsinke den.
-
JKY hæ hæ nu har han muligheden for at lade sit kursmål følge medop igen, og prøve at vaske pletten af.
-
Jeg sidder med en lidt mærkelig fornemmelse. Medicinal og Biotek som forsøger at holde menneskeheden i live qua nye produkter mod alskens dårligdom : hvorfor skal de have de største tæsk , når de forsøger at finde en vaccine mod denne epidemi. ???. jeg spørger bare

-
Og hvis dette kun er starten tør jeg tænke tanken til ende!
-
Det har du så evig ret i... Apokalypsen! Lad os håbe vi kan nøjes med et aktiekrak.
-
Vi er da ihvertfald på vej med det sidste..:-(
-
White House Advisor Navarro says he is bringing an executive order to US President Trump which would lower the dependency on foreign countries for medicines
-
Jeg regner ikke med at det har nogen betydning for Genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind