Genmab — Marts 2020
-
Som Mogens Vad ville sige : Fantastiske købstilbud lige nu
-
God formiddag, på et trist marked. Jeg husker især da vi efter mange dages tilløb rundede 1200, jeg havde ikke foresrillet mig, at vi skulle under igen!! Her er bestemt brug for "Den tålmodige investor" er der overhovedet nogen der tror på, at vi kommer op igen i nyere tid? Her i huset har vi flere dage med op til 200.000.- kr. indhug i portefølgerne!! surt show
-
Nu er bankerne i noget bedre form end i 2008. Centralbanker er i gang med at øge likviditeten, så de finansielle markedet ikke fryser til is lige som sidst. Nu venter vi på de finanspolitiske tiltag og forhåbentlig tager Trump denne gang situationen alvorlig så reaktionen kommer nogenlunde rettidigt.
-
Genmab markant under kursniveau for 3 år siden. Hmmmmm.....
-
Hvis det bliver så slemt i USA som man kan frygte, med det mangelfulde sundhedsystem, og en præsident, for hvem alvoren ikke helt er sivet ind, så kunne man frygte, at folk med meget dårlige fremtidsudsigter og voldsom dyr behandlingskrævende sygdom kommer bag i køen, hvis man når dertil, hvor man må vælge hvem man kan hjælpe, Genmab er i den dyre ende.
-
Mon dog. Det er ikke så lang tid siden at den var under 800, og der kom ikke noget.
-
Vi har ganske vist fået nogle forsøgsresultater ind siden, men Darzalex følger jo blot det skema der allerede var kendt dengang.
-
Interessant ja, men vel ikke afgørende interssant i forhold til for 6 måneder siden?
-
Men vi får at se. I hvert fald bliver det et nej tak fra min side (selvom det jo ikke batter noget i det store perspektiv).
-
Det er rigtigt, men en partnerdeal var også oppe i tiden for 6 måneder siden. Det har den været i et par år. Vil dog naturligvis give dig ret i at tiden sandsynligvis nærmer sig. Denne krise kan dog forsinke den.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind