Genmab — Marts 2020
-
Genmab + 6,6% i 2020 (markedet negativt) - whats not to like...
-
Har du lige snakket med Jørgen Varnæs pensionist

-
Jeg imødeser faktisk de næste 4 måneder med stor optimisme...
-
Okay, mener du virkelig man skal brænde sin kassebeholdning af på opkøb af egne aktier? Man vil i så fald så fald stå svagere i partnerforhandlinger. I også med man ikke kan sige, hvis i ikke accepterer vore vilkår, så kører vi videre alene....
-
Denne gang kommer den, bossen har aldrig været så konkret som nu

-
Der skal en aftale på bordet - dels for at tilliden til Jan forbliver. Desuden skal der muskler bag udviklingen og personligt frygter jeg IGM biosciences CD20/CD3. Svært at vide hvordan IgM antistoffer performer i klinikken, men præklinisk ser det spændende ud
-
Jeg har godt med bears som nok stiger kraftigt i morgen. Faktisk er det ingen glæde for mig.
-
Dramatic efficacy of ofatumumab in refractory pediatric-onset AQP4-IgG neuromyelitis optica spectrum disorder https://nn.neurology.org/content/7/3/e683
-
Servicemeddelelse: Vi arbejder også i aften med de nye servere, bugs og sikkehedsopdateringer. Udfald kan desværre forekomme. Jeg beklager.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Looking good - grønne futter og worldwide Corona 38,987