Genmab — Marts 2020
-
Jan bekræfter i Børsen artiklen det vi har skrevet om lidt tidligere. At salget af Dara vil blive ramt i den nuværende situation. Men med tanke på hvor mange likvider de har så synes jeg bestemt ikke de skal undlade at trykke så hårdt på speederen som muligt “blot” for at resultatet ikke må forringes.
-
Jeg læser det også som om at en aftale ikke ligger sådan lige rundt om hjørnet. Han tager forbehold for udviklingen med corona og siger midten af året. At man er spredt rundt i private hjem, med hjemmearbejde, betyder også at effektivitet generelt falder. Progression går langsommere. Det tænker jeg mange også kan mærke de her dage
-
Cancerdrug trials on hold amid Coronavirus disruption. https://www.nature.com/articles/d41586-020-00889-6
-
Interrssant artikel Bibob. Det illustrere at stort set alle biotech og Pharma selskaber bliver ramt af det her. Det kan måske koste 3-6 mdrs forsinkelse mens en masse faste udgifter er de samme. Den del betyder ikke noget for store selskaber som Genmab. Altså likviditet. Men det kan bestemt betyde noget for mange andre mindre selskaber. Det gør kun jeg tror vi vil se endnu flere M&A i løbet af 2020
-
Mht en deal så er det ganske normalt i branchen at det tager op mod 12 mdr at lave dem. Dem der er interesseret har et TON af data der skal tygges igennem. Vi snakker 5-cifret antal siders data der skal læses og analyseres på. Man vil typisk også i den periode lave et inhouse præklinisk forsøg i deres egne validerede modeller. Og så er selve aftalen jo uhyr kompleks. Så jo jeg tror nu stadig fuldt og fast på en aftale i år. Men det er da muligt den smutter ind i q3 pga det her
-
Tror nogle vil finde det en drøm i disse dage Solsen
Der er mange der kæmper med margin calls -
To danske forskere håber på Corona gennembrud. : om alt går vel kan vi begynde i næste uge. http://nyheder.tv2.dk/samfund/2020-03-26-to-danske-forskere-haaber-paa-corona-gennembrud-hvis-alt-gaar-vel-kan-vi-teste-i
-
Ja jeg så godt indslaget. Virklig spændende. Det illustrere da også hvorfor det hurtigt tager 2+ mdr inden der er resultater. Først skal der være 180 patientere der ønsker at deltage. Altså selve iindruleringen. Dereftere skal de følges i 30 dage. Og så skal koden brydes og dsata analyseres inden de kan indsendes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind