Genmab — Marts 2020
-
Vincent Rajkumar
@VincentRK
·
20 min
Svarer
@VincentRK
China’s population is >1.4 billion.
Their total corona virus cases as of today: 81,054. 56 cases/million90% of this in Wuhan/Hubei province.
They stopped the spread.
We can too. -
Enig. På den lange bane er casen intakt for Genmab. På den korte bane bliver de dog også ramt idet der er en overdødelighed blandt de gamle og dermed deres patientgruppe, og at hvis først syghusene bryder helt sammen som vi ser det i visse områder af Italien, så er der ikke mange ressourcer til andet end corona. (75% af deres ICU er fyuldt med corona patienter, så mange andre der ellers har brug derfor skubbes ud)
-
God morgen

-
Tusinde tak alle.

-
God morgen

-
God morgen.

-
God morgen

-
the Lancet - Subcutaneous versus intravenous daratumumab in patients with relapsed or refractory multiple myeloma (COLUMBA): a multicentre, open-label, non-inferiority, randomised, phase 3 trial - https://www.thelancet.com/journals/lanhae/article/PIIS2352-3026(20)30070-3/fulltext?rss=yes
-
Enig troldmanden. Effekten er begyndt at tage til hos USA, som i dette tilfælde fylder enormt hos Genmab. Hvis smittespredningen stiger, vil der sættes mere fokus på covid patienter og dermed mindre behandlinger med genmab produkter. Hr. donald trump, begynder så småt at se effekten. Pt 2 mio er blevet arb. løse (hørte jeg for et par dage siden) så ja - det er godt på vej og det bliver meget meget værre end det vi ser nu. Jeg tør stadig ikke købe noget som helst selvom det blæser op 10 %
-
Jeg tror at The Donald har en pointe i at samfundet ikke kan være lukket i ret lang tid. Økonomisk ruin koster også menneskeliv, så på et tidspunkt skal der laves en liste med pros and cons. Under nedlukningen skal der laves massive tiltag for at teste og efterfølgende behandle, og så skal der laves en plan for hvordan man åbner samfundet op igen. Det samme bør man gøre herhjemme (efter min mening), og i den forbindelse er det jo ekstra ærgerligt at vi sagde nej tak til de testkits.
-
Det er naturligvis et spørgsmål om timing og kapacitet, men værnemidler og restriktioner skal i langt højere grad være en del af vores hverdag indtil der kommer en vaccine.
-
(in English so E L can confirm if true or not). In The Netherlands supermarkets are opening up earlier so elderly people can shop before the rest of the customers, and it is prohibited for couples to shop together, in order to reduce the number of people in the shops. Those are simple measures which can stay in effect for a long time without major economic consequences.
-
Og nej, det er ikke for at redde værdien af mine aktier - det er blot et indspark til at alt har konsekvenser, og det vil det også have hvis økonomien går fuldstændig nedenom og hjem. Det er heller ikke nogen kritik af nedlukningsfilosofien, for det er vigtigt at stoppe/forsinke ulykken så man har tid til at planlægge det næste skridt på en fornuftig måde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind