Genmab — Marts 2020
-
Og ned igen.
-
Det siger jeg ikke Stock, men den vil slå mange flere ihjel og påvirke økonomien betydeligt mere end vi ser nu. Den er først lige startet og peaker muligvis først om 1 måned eller 2. Om 1 uge, når "karantænen" er overstået skal folk så bare vade på arbejde igen? Næppe.. Det er bare min opfattelse.
-
Morgan jeg ved ikke hvad din defination af længe er. Men selv FDAs chef stod på pressemøde med Trump i går og fortalte der går mindst 12 mdr fra nu inden en vaccine potentielt kan være klar
-
Bedste bud på den korte bane er at finde en allerede eksisterende medicin der virker.
-
Som jeg forstod det på sundhedschefen i US, så vil det skynde sig at iværksætte et klinisk forsøg med hydroxychloroquin. Som han sagde der er anekdoter om det virker, men han vil ikke stå på mål på det
-
Tror udenlandske læger vil udskrive det off lable. Teva to Donate Potential COVID-19 Treatment, Hydroxychloroquine Sulfate Tablets to Hospitals Nationwide
Mar 20 2020
Teva will donate 6 Million tablets through wholesalers to hospitals by March 31, and more than 10 Million within a month. Bayer AG announced Thursday that it donated 3 million tablets of the malaria drug -
så må de sq da håbe det reelt har en positiv indvirkning
-
det har en virkning på dem der er syge, at de bliver hurtigere helbredt. det viser studier i både Kina og Frankrig...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind