Genmab — Februar 2020
-
-
Jeg siger også nej tak hvis buddet er 2500. Den skal op imod de 3300 førend jeg bliver fristet.
-
Vi har naturligvis forskellige måder at anskue tingne på. Kurs 3300 tror jeg ligger +4 år ude i fremtiden. Og kan je få 2500 her og nu, så er det for mig mere værd end 30% højere kurs om ca 5 år. Kan godt finde et andet sted at placere pengene hvor den forrentning kan overgås
-
Panik?
-
Vi er 2% nede. Det er det samme som OMX. I går holdt aktien skansen helt i mål i modsætning til andre aktier.
-
Hvad startede den ugen i SB?
-
Ok. Fred være med det som Helge siger. Når man har været med i omkring 10 år, så har man jo set de her små udsving har vi jo set masser af gange. Jeg er helt ening med dig SB. Den kan meget nemt ende uge i +.
-
En noget rodet ordstilling, men jeg håber at det er forståeligt alligevel

-
Det danske indeks falder dobbelt så meget som Dax og Oslo? Hvad trækker ned?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind