Genmab — Februar 2020
-
Haha i Børsen artiklen siger han om forventninger til dara 2020. J"eg mener det er en realistisk prognoseog vi har været ret gode med vores prognoser de sidste 3 år hvor vi FORSIGTIGT har modelere...... Man kan hvis ikke just sige at 2019 prognosen var forsigtig

-
gentogen jeg læser og hørte det umiddelbart som "potentielt" er godet sammen med hvor hurtig de får en aftale og at fase 3 dermed er afhængig af en partner. Og det er den del jeg gerne vil have bekræftet da det har stor betydning for hvrledes en deal kommer tilo at se ud
-
Ja det gjorde de EL. I dag siger Jan så at spread på 3,9-4,2 mia netop skyldes usikkerheden omkring timing af godkendelsen
-
Der står også i Børsen at stoffer der går fra IV til SC typisk konvertere 60% indenfor de første 12 mdr. Og at Halo regner med det er 70% for dara.
-
Hvad vi ikke har fået at vide endnu er om de forventer at tage en præmie for SC. Det ville i så fald kunne accelere væksten yderligere
-
Ja i know. Men er der nogen der har set på andre stoffer der er gået fra IV til SC for at se om der er nogen trrend i prissætning der?
-
Session med CEO, Prof. Jan Van de Winkel, Q4 Genmab - onsdag d. 26. februar 2020 kl. 14,30.
-
Kære alle...Lige så snart jeg har fået sat Q&A chatten op har jeg behov for at få spørgsmål ind så hurtigt som muligt. Jeg meget arbejdspresset nu og i den kommende uge. På forhånd tak.

-
Fra Børsen: "Erfaringen fra andre lægemidler, der har været igennem samme forandring fra IV-drop til injektion, viser, at omkring 60 pct. af patienterne efter et år behandles med den hurtigere og mere bekvemme indsprøjtning.
Analytikere, der dækker biotekselskabet Halozyme, der har udviklet teknologien bag indsprøjtningen af Darzalex, vurderer, at inden for et år vil over 70 pct. af patienterne få indsprøjtningen, hvilket indikerer et meget hurtigt skifte".
-
2 ting nohope. For det første er det ikke hele sandheden genmab fortæller at det er overstået på 5 min. Det er det med dara ja. Men der er andre stoffer de skal ahve før/efter som gør det stadig vil være et par timer de skal være der. Derudover så er der hele tesen om "der er stole mangel". Hvis det står til troene så vil lægerne jo blot kunne udskrive endnu flre regninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind