Genmab — Februar 2020
-
Hvis vi antager Genmab opnår 1 mia kr i profit for 2020 så svare det til ESP på 15.4kr og ved kurs 1630 snakker i PE på 106. Virker sku lidt anstrængt men kommer der snart en partnerdeal med en pæn stor upfront betaling ser det straks mere fornuftigt ud.
-
Så synes jeg du skulle studere Galapagos kursudvikling i forbindelse med deres partner aftale med Gilead. Aktien steg jo allerede på forventninger om aftale. Det er nok det samme som er tilfældet med Genmab...
-
"Genmab er knap et år bagud rivalerne, men Jan van de Winkel mener, at selskabet kan afkorte den tid ved at investere aggressivt i udviklingen af lægemidlet (Epcoritamab rettet mod B-celle defekter, blandt andet lymfekræf), som investeringsbanken J.P. Morgan tidligere har beregnet et topsalgspotentiale på 35 mia. kr. for."
-
-
God morgen.

-
Beskedent løft fra Novod til 1339 per fra 1315 og stadig hold. Negativ effekt fra stigende investeringsomkostninger, men " including Epcoritamab
(CD3xCD20) in the model (USD 1.5bn peak sales risk-adjusted by 35%) and
higher peak sales for Tepezza of USD 1bn (750m)". -
Det er svært at vurdere lige nu om vi skal bakke en tid grundet anderledes forecast end nogle ventede, eller frem grundet godt år, fastholdt trend, stakkevis af cash, masser af triggere og et stærkt hold. Fantastisk dejligt er det at GEN fastholder at være et biotekselskab (med streg under) og det kom med historikken tilsiger en høj prissætning. Bernstein lyder væsentligt mere fornuftige end Novod. Ingen notits af ham længere. Som sagt - det kan gå begge veje, men ned vil være midlertidigt..
-
-
Enig - men for mit vedkommende "vælger" jeg at tro på ham. Hans optimisme kan få mistænksomheden frem i mig, men han har aldrig skuffet. Nu sætter han konkrete ord på, og det gør mig glad, men ikke rolig i en naiv grad. Falder den, aktiveres min bullstrategi som ved alle de andre gange den er faldet tilbage.
-
GENMAB - Frank Hoerning Andersens om regnskabet: https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=81875
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind