Genmab — Februar 2020
-
-
Ja Peree jeg sælger 20-30% af min beholdning og forventer retracement ned mod de 1500 så jeg er inde med 70% i tilfælde af den fortsætter op. Men der er normalt 3 til 4 retracements per år hvor kursen dropper 150 til 200 point og RSI fiser fra ca. 80 til 50. Og med RSI tæt på 80 burde der snart ske noget. Kunne eksempelvis være en slatten 2020 guiding.
-
-
Jeg ser den potentielt overkøbt men ikke i nedtrend. Jeg forstår dem som hiver gevinsten i dag, men på den lange bane er det op. Jeg er særdeles tryg ved at være inde inden regnskabstal og fremlæggelse af guiding. Is på. Name og the game i en sikker case.
-
Ka ikke se meget lemminge effekt.. casen er naturligvis intakt men hvis kursen kommer for langt frem i forhold til, hvor forretningen er, synes jeg det er helt ok at tage noget gevinst.. hvis salget var yderligere accelereret kunne man måske forsvare at kursen ku holdes på det voldsomt høje niveau.. men det skete ikke.. absolut ingen katastrofe! Men jeg tager nu gevinst for første gang i vel 15 år eller sådan noget lignene.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Når den indikere op, er jeg naturligvis inde i aktien igen.