Genmab — Februar 2020
-
VIX index US + 54%......
-
Lad os se hvem der ler bedst.....
-
Eller vi alle græder....
-
Det var en beskeden portion. Kan blive dyrt at blive fanget på en hidsig rebound i en kort nedtrend. Hvis nedtrenden forsætter i længere tid øger jeg. I den sammenhæng ser jeg udelukkende på olieprisen.
-
MarketWatch
@MarketWatch
Coronavirus update: The number of new cases and deaths in China appears to be slowing, but clusters in Iran and Italy have worried investors.https://www.marketwatch.com/story/coronavirus-update-79339-cases-2169-deaths-clusters-emerge-in-iran-and-italy-2020-02-24?mod=mw_latestnews&link=sfmw_tw -
Spørgsmål til Q&A onsdag er meget velkommen. Vi har kun ca 1/3 i hus.
-
Jeg tænker at den meget høje dødsrate (20%) i Iran kan have med sanktionerne at gøre. Der var et indslag i nyhederne i går, om at sanktionerne medførte medicinmangel. Hvis coronaen især er hård ved ældre og i forvejen syge, så kan det forværres af at man ikke får optimal behandling af sin følgesygdom med yderligere svækkelse til følge.
-
Ligesom at sundhedstilstanden måske generelt ikke er god i området.
-
Jeg tænker, Afrika er jokeren, - intet eller et tilbagestående sundhedsvæsen og dårlig kommunikation. Endnu er der ikke meldt om blot et enkelt tilfælde, og det foruroliger. En anden ting, - Iran har meldt en del tilfælde, og er nabo til Tyrkiet, og derfra er der livlig trafik frem og tilbage til Europa. Så inddæmning tror jeg ikke på, jeg tror derimod at festen først lige er begyndt.....
-
Vira af influenzatypen skal angiveligt have det svært med høje temperaturer. Derfor er uddør sygdommene forår og sommer.
-
Vor egen Sundhedsstyrelse maner til besindighed. Dagligt fortæller de os , at hospitalerne løbende opdateres om sidste nyt for modangreb og behandling. Alligevel står udgangsdørene i Kastrup, mig bekendt stadig på vid gab, så alle indrejsende kan vade uhindret ind, uanset symptomer eller ej. - Det virker amatøragtigt....
-
Det er i hvert fald det mønster som er set i årevis - også med sars som har stort sammenfald med corona.
-
Helge der er også eksperter der har været ude at sige det ved man ikke endnu. Og virussen spreder sig da også i flere lande hvor det er varmt.
-
Det er altid muligt i et mindre område uanset temperaturen.
-
Det er den større spredning af af vira som nedsættes med temperaturen.
-
Jeg tror impact af det her bliver noget større end markedet har indregnet nu. Der er ikke mange brancher/virksomheder der ikke har underleverandør, eller underleverandørernes, underleverandør der får komponenter fra Kina. Så effekten bliver bred. Man snakker om op mod 5 mio virksomheder i Kina der kan gå konkurs indenfor 30-60 dage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind