Genmab — Februar 2020
-
SB vil du ikke prøve at vise dine mellemregninger på hvorledes du kommer frem til 4,4 mia på bundlinjen?
-
Derudover er konsensus for 2023 tidligere 4 mıa altså uden CD20-3. Jeg har ikke nogen ide om hvornår der kan opnås 4.35 mia for CD20-3 men formoder at hvis der kommer en partneraftale i H1 så vil diverse analytikere sandlynligvis opgradere targets til over 2000
-
Bliver der ikke stadigvæk satset på en 50/50 aftale?
-
Ok. Jeg synes blot at jeg så noget med 25% tidligere her på chatten, men 50/50 er jo nok en forudsætning for hans værdisætning af det "nye" stof. Det bliver interessant at se om det bliver til virkelighed (både partneraftalens opnåelse, men også indholdet), men han har da så sandelig skruet op for retorikken.
-
Ok. Tak. Det vil under alle omstændigheder øge interessen for et take-over, men det bliver dælme dyrt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind