Genmab — Februar 2020
-
-
Novod hænger jo fast i dyndet. Han kan ikke lige ændre mening over night uden at miste troværdighed. Han skal jo ændre kursmål med flere hundrede kroner. Jeg tror han venter til partneraftalen, og brugen den som "påskud" til at sætte valueringen op.
-
Copenhagen, Denmark; February 21, 2020 – Genmab A/S (Nasdaq: GMAB) announced today that the Chairman of the Board of Directors, Mr. Mats Pettersson, B.Sc., has decided to step down from the Board at Genmab A/S’ Annual General Meeting on March 26, 2020, when his election period is set to expire. Mr. Pettersson has led the company’s Board of Directors since his election in 2013 and will not be up for re-election at the company’s 2020 Annual General Meeting.
-
Jeg kan ikke deltage i chatten, hvis jeg er insider.

-
B
estyrelsen agter at pege på Deidre P. Connelly til ny formand. Connelly er i øjeblikket næstformand i Genmabs bestyrelse. -
Solsen 17:53. JPM siger jo 35 mil kr så de giver 4.375 mere kr mere på bundlinien til Genmab. Lad os sige de skal have ansat lidt flere folk eksempelvis 100 personer så se der stadig 4.275 i profit som burde rykke 2000 kurspoint ved PE ca. 30. Skal ikke kunne sige hvilken PE Jan mener Genmab skal handles til men gætter på et ikke er under 30. PE 40 vill rykke ca. 2500 kurspoint og så nærmer vi os hastigt kurs 5000
-
Jo men jeg regner med at Dara fortsætter med at stige pænt kommende 5 år og der er yderligere kurspotentialei Dara. Hvis Genmab får 4.4 mia kr ind på kontoen yderligere og så eksempelvis 8 til 9 mia kr for Dara og så lidt for OFA så snakker i 13 til 14 mia i indtægt, Skal vi sige en bundlinie på 8 mia er realistisk ? Det vil i så fald give ca. kurs 4300 ved PE 35
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind