Genmab — Januar 2020
-
Other pharma companies starting to use Dara SC in their trials (instead of IV)
-
Man må da håbe at det bliver til den gode side, ellers kommer shorterne for billigt ud...
-
Jeg forstår ikke helt, hvorfor der skulle være forskel for tidspunktet, hvor Gen melder ud, om de 3 mia er nået. De får vel en melding fra J&J om salgets størrelse. Er det over 3 mia skal Gen vel straks meddele, at milestone opnås. Hvis under skal Gen vel straks nedjustere forventningerne?
-
Rigtig LF. Men da de sidste år meldte u
-
men da de sidste år sendte PM ud i løbet af en uge (at 2 milliarder var nået), så tror jeg der er større risiko for et negativt udfald denne gang
-
@LM. Genmab gentog jo 3 mia guiding den 6 Nov. 2019 så det kan vel ikke komme som nogen overraskelse hvis de 3mia opnås og dermed ikke kurspåvirkende i den grad. Hvis de ikke opnår de 3 mia vil det dermed være kurspåvirkende p.g.a Nov. 6 guiding ikke holder. Så derfor vil jeg på nuværende tidspunkt holde på at de 3 mia er i hus. Hvis man er af modsat opfattelse er det jo bare med at få solgt sine ganmabber og så genkøbe efter et evt. fald hvis man stadig mere genmab har en god case

-
Når Genmab kommer med børsmeddelse, da de fik milestone for 2,5 milliarder dollars, så vil det da være fuldstændig unaturligt, hvis ikke de også kommer med en børsmeddelse for den ved 3 milliarder - den første var sikker den anden ligger på kanten
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind