Genmab — December 2019
-
1480 nu....det stinker af shorting og stoploss....dårlig kombination

-
Vi bliver igen urimeligt behandlet.. gang på gang føler jeg .....skuffet her
-
Panik før lukketid.
-
Over 100 mio. omsat i lukkeauktionen.! Slutter på 512mio. mest omsatte aktie i dag
-
Vi er faktisk igang med at danne et meget langt rødt candlelight på 5 års grafen og som jeg ser situationen er worst case vi skal ned i 1380 i næste uge. Så gald tror jeg dog ikke det går- Men det er faktisk bunden af den opadgående trend kannal vi har lagt i det sidste års tid
-
Sorry Novo overhalede lige om til sidst.
-
Husk dog stadig på, at TA kan ikke forudse kursudvikling. Det er et værktøj, som man kan tage med i sine overvejelser.
-
Nemlig. Der burde være støtte i 1480 området men falder vi ned under 1460 under kraftig omsætning vil jeg mene der er risiko for vi skal vidre ned mod de 1380. Anyway ud fra TA burde vi være mellem kurs 1600 til 1900 inden 1 juni 2020 forudsatdet globale marked og Darzalez casen er inden for konsensus
-
Jeg er enig Polle og Note.
-
Nedturen begyndte reelt allerede mandag. Det tyder på, at der er nogle store drenge som har valgt at sige tak for denne gang. De har sikkert på forhånd fundet nye græsgange.
-
Netop.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind