Genmab — Oktober 2019
-
SH tallet stammer med det jeg har fået fra anden side. Procentudregningen har jeg ikke tjekket.
-
stemmer
-
Jeg vender tilbage.
-
Og ja, tunge tal efterhånden.. de er steget voldsomt fra aug til sep. Det gjorde de i øvrigt osse sidste år, men lur mig om ikke 1. linje.-godk (MAIA) denne gang ligger bag stigningen. Hvis ja, så vil den jo sikkert fortsætte denne mere eksplosive stigning i året sidste måneder...
-
Jeg har regnet dette efter: 156,9/20=7,84 og 159/22=7,23.
(7,85-7,23)x100/7,23 = 8,58%. -
august var 159, july var 153,7
-
-
Biotech's weightiest new issues https://www.evaluate.com/vantage/articles/data-insights/ipo/bloated-arrival-biotechs-weightiest-new-issues
-
Jeg har nu tjekket med to uafhængige kilder
. -
Der her været knas i kommunikationen. de rigtige tal for Q3 er - juli 153,7 - august 159 - september 156,9.
din kilde -
Peter du skal således ændre dit regneark. Beklager meget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind