Genmab — Oktober 2019
-
Altid Helge,,,nogle gange er man nødt til at være realistisk.
-
Det er man nødt til med bull i porteføljerne.
-
Jeg er ganske godt tilfreds med et afkast på 70% på mine bulls..:-D
-
Det er flot.

-
Nu venter jeg bare på kursen bunder på et tidspunkt så jeg kan starte forfra..;-)
-
Det er ihvertfald bedre end have formuen stående i Jyske Bank..
-
Den får da godt nok en over nakken i dag
-
MD who presented ASCLEPIOS / Ofa: "I think that the effect size, the size of the benefit is extremely unprecedented -- it may be close to unprecedented in medicine." https://www.neurologylive.com/clinical-focus/ofatumumab-demonstrates-unprecedented-treatment-effect-in-ms
-
Nu er 1300 pludselig rykket noget tættere på end kurs 1400!!!!
-
mon ikke "bare" det er en lidt uheldig kombination af en sløj dag kombineret med medarbejdernes uvilje imod at tage risikoen sammen med investorerne vi ser frugterne af nu?
-
I dag er en god reminder om, at GEN ikke har noget med pharma at gøre - hele pharma cash flow'et er committet til en højrisikabel udviklingsportefølje og enhver form for cyklisk sikkerhed / stabilitet i aktien ryger med badevandet som følge
-
Novo er da også skvattet ned de senere dage.
-
Novo ned med næsten 7% den seneste uge.
-
good one
-
Only Amgen pays more than GEN
-
Only in succesful companies you see exercise of warrants. How many exercise of warrants do you see en Pandora these days? So be happy that there are warrants to be exercised!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind